مدیرکل هواشناسی فارس گفت: برای امروز و فردا در آسمان استان، شاهد رشد ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده برای نیمه جنوبی فارس خواهیم بود.

مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس درگفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت: برای امروز شنبه دوم مردادماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در نیمه جنوبی  و برخی نقاط مرکزی و غربی رشد ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد شدید موقتی و با احتمال تگرگ همراه است.

او افزود: برای فردا یکشنبه سوم مردادماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در برخی نقاط جنوبی رشد  ابر و با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده، و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

قطره سامانی بیان کرد: تا پنج روز آینده (از فردا) به‌ تدریج سامانه موسمی ضعیف شده و از اواسط هفته، بر روی استان ما تاثیری نخواهد داشت.

او تصریح کرد:  کمینه دمای امروز استان صفاشهر و پاسارگاد با ۱۶ درجه بالای صفر، بیشینه دمای دیروز لامرد و خنج با ۴۵ درجه بالای صفر، کمینه دمـای امـروز شـیـراز ۲۲ درجه بالای صفر و بیشینه دمای دیروز شیراز ۳۸ درجه بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار